wtorek, 26 sierpnia 2014

Rockowa trójka.

Macie czasem tak, że nawet w głośnikach czy słuchawkach odczuwacie ciągłą monotonię? Nieustannie klikacie jeden i ten sam przycisk "next" licząc na to, że w waszym odtwarzaczu traficie na jakiś dobry, zapomniany kawałek, którego nie znacie na pamięć?
Jeśli od czasu do czasu wam się to zdarza zawsze można wyeliminować oklepane utwory i zapełnić kartę pamięci nowymi, ale co jeśli jesteśmy przywiązani do kilkunastu zespołów, których twórczość znamy i w mp3/telefonie/laptopie mamy? Nie ma nic wspanialszego niż poznawanie nowych wykonawców, zespołów i "uczenia" ich się na nowo! Pozwoliłem sobie więc trochę przyłożyć do tego rękę i przedstawić wam kilka, a konkretniej 3 zespoły grające muzykę rockową. Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, że gust jest jak dupa i każdy na swoją, dlatego też zespoły które wybrałem różnią się trochę od siebie i każdy z nich będzie z innej "beczki". Oczywiście nie liczę na to, że wszyscy się w nich zakochanie, wytatuujecie na przed ramieniu tekst i będziecie śpiewać ich utwory codziennie pod prysznicem. Chce wam po prostu je przedstawić i krótko opisać.


Na początku pod lupę wezmę zespół Three Days Grace, którego słucham od dobrych 5 lat.
3DG jest Kanadyjskim zespołem założonym w roku 1992. Grupa ta do roku 1997 tworzyła pod nazwą Groundswell. Chłopaki mają na swoim koncie 5 genialnych albumów.
Zespół w marcu tego roku wydał najnowszy singiel "Painkiller", gdzie mamy okazje oficjalnie sprawdzić jak w roli nowego wokalisty zespołu sprawdza się Matt Walst.



Mimo tego, że Matt nie wypadł, źle nie mogę się powstrzymać by podzielić się z wami własnym spostrzeżeniem na temat tego, że poprzedni wokalista Adam Gontier sprawdzał się w tej roli fenomenalnie!





Oczywiście oprócz porządnego brzmienia możemy również zaobserwować niebanalne teksty.



Rzecz jasna, Polacy nie gęsi i swój język mają. Więc dla fanów Polskiej muzyki też coś mam!
happysad! Zespół ten gra nie "od wczoraj", bo od roku 1995. Jednak oficjalne logo i nazwa grupy zostały uformowane dopiero w roku 2002.







Na sam koniec uraczę was smacznym kąskiem, którym jest grupa Red. Zespół powstał w 2004 roku i do tej pory wydał cztery albumy studyjne.










Mam nadzieje, że troszeczkę powiększyłem wasza muzyczną play listę, bo na tym właśnie mi zależało. Możecie mieć mi za złe to, że o zespołach powiedziałem na prawdę mało, ale z jednej strony nie ważne co bym powiedział, bo takie zespoły jak te mówią same za siebie.
Jestem jednak ciekaw co Wy o nich sądzicie? Mieliście/miałyście z nimi styczność wcześniej? A może gustujcie w kompletnie innej muzyce?

               


1 komentarz: