poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Bloguj z pasją?!

Witam!
Z góry, na wstępie przepraszam was za to, że jest to post w sumie o niczym. Doświadczywszy wielu upałów postanowiłem, iż większość dnia, przynajmniej do godziny 18 spędzać będę w swoim ciemnym, chłodnym pokoiku. A ponieważ stwierdziłem, iż mam dotychczas dosyć doby facebooka, aska czy nawet youtuba, a pisanie tu bardzo mi się spodobało, nawet jeśli nikt tego nie czyta zdecydowałem się na kolejny post. Cholera, podoba mi się taka forma pisania! Ale teraz nasuwa się pytanie:  O czym napisać najpierw tak by was zaciekawić, a przy okazji się nie wypalić?! 
Postanowiłem, że wy w sporej mierze będziecie mogli o tym decydować. A jak to będzie wyglądało?
Wystarczy, że zadacie mi pytanie, na które odpowiem właśnie tu! Nie pytania typu "Frugo vs Tymbark" nie zasłużyły na specjalny post ;/ Jeżeli jednak nie jesteście tak ambitni, by wymyślić temat kolejnego postu, zawsze możecie podsunąć mi film, bądź tez serial pokroju The Walking Dead, Gry o Tron, który chętnie zrecenzuje, chociaż "recenzja" to w tym wypadku za dużo powiedziane. Tak więc liczę na was i pełen nadziei podaje wam formy kontaktu ze mną:
GG: 50478926
oraz komentarz pod postem

Mam nadzieję, że mnie nie zawiedziecie!
                             /NC
 
                                       

4 komentarze:

  1. Możesz np opisać swój dzień i dodać kilka fotek lub postawić sobie wyzwanie i zrobić TAG: 50 faktów o mnie. Przez to czytelnicy będą mogli bardziej zapoznać się z Twoją osobą! Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Opis dnia mam w planach a to o faktach przemyśle ;)

      Usuń
  2. Mógłbyś wypisać seriale, które oglądasz, czy może napisać co nie co o swoich ulubionych gatunkach filmowych xd

    Btw. czy mógłbyś zrobić dodatek "obserwuj przez bloggera" bo twój blog mi się podoba, a obawiam się, że jak nie będę mogła go obserwować w ten sposób to mi umknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Bardzo dziękuję za podsunięcie pomysłu. Planuje jeden z moich postów poświęcić filmom :)
      Gotowe. Zrobiłem. :)

      Usuń