piątek, 1 sierpnia 2014

Ceść - Krótki wspęp

Witam!
Wybaczcie, że zacznę tak nie oryginalnie, ale uważam, że wypadało by się przywitać i opowiedzieć trochę o sobie jak i o blogu. Pisanie bloga jest dla mnie nowością. Nigdy wcześniej nie udzielałem się w ten sposób w internecie. Jednakże lubię nabywać nowe doświadczenia w dodatku uważam, że prowadzenie bloga pomoże mi w rozwijaniu umiejętności pisania, na czym bardzo mi zależy. O sobie nie będę mówił zbyt wiele ponieważ uważam, że nie jest to specjalnie istotne, a reszta informacji wyjdzie "w praniu" tj. przy kolejnych wpisach. Ta ogólnie jestem młodym osobnikiem płci męskiej o imieniu Rafał. Mimo wszystko jednak będę udzielał się tu jako Narcissistic Cannibal. Nie wykluczam też tego, że nie ja jeden będę się tu udzielał, dlatego prawdopodobnie będę podpisywał swoje posty poprzez dodawanie na końcu liter NC. Skoro załatwiliśmy zakładkę za, którą nie przepadam a mianowicie "o mnie" może przejdziemy do spraw nieco istotniejszych. Najistotniejszą rzeczą we wstępie jest oczywiście tematyka bloga, czyli o czym będę pisał. Nie lubię się ograniczać i z pewnością robić tego nie będę, wiec nie poprzestanę na jednej kategorii. Na pewno część wpisów poświęcę sobie a mianowicie swoim poogląda. Chciał bym również wprowadzić tu kategorię wpisów, którą nazwę "Niecodziennym dziennikiem". Niecodzienny dziennik będzie forma pisania w której będę "wyrywał" ze swojego życia jakiś poszczególny dzień, który urzeknie mnie swoją fabułą i opisywał tu. - Mógłbym nazwać to równie dobrze pamiętnikiem, ale owa nazwa strasznie mi się nie podoba i raczej nie przyjemnie kojarzy, tak wiec narazie obstaje przy dzienniku niecodziennym.
Sądzę, ze od czasu do czasu rzucę jakimś krótkim, zabawnym opowiadaniem czy też opisem. Ewentualnie gdy będę miał ochotę napisze coś o swoich uczuciach, a charakteryzuje się raczej zmiennością emocjonalną, więc może być ciekawie. Co do regularności postów/wpisów nie będę się określał, ponieważ jestem człowiekiem niesystematycznym, a wena ostatnimi czasy często mnie opuszcza. Chciał bym tez z góry przeprosić Was za wszelkie niepoprawności. Przepraszam za błędy ortograficzne, interpunkcyjne za zjadanie liter! Będę starał się tego unikać, mimo wszystko nie wykluczam, że może się to zdarzyć. - Nie będę miał nic przeciwko jeśli od czasu do czasu mnie poprawicie. Na tym chyba już zakończę ewentualnie w późniejszym czasie coś dopisze, poprawię - Dzięki wam twórcy za możliwość edycji!
Tak więc trzymajcie się ciepło, chociaż biorąc pod uwagę ostatnie upały...
No, po prostu się trzymajcie w takim razie. To do zobaczenia, usłyszenia. Cześć
                                                 /NC

2 komentarze: